Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΟΝ LINE: ΠΗΓΕΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ (ΕΡΕΥΝΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ) / ΕΝΑΡΞΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Αφηγήτριες και Αφηγητές,

Ξεκινώ από τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022, στις 8,30 μμ,  ένα on line εργαστήρι, κυρίως για αφηγητές αλλά και για όσους αναζητούν παραμύθια / ιστορίες / μύθους και γενικά πηγές ιστοριών προς αφήγηση ή έρευνα. Μπορεί να σας φέρει εδώ ακόμα και το γενικότερο ενδιαφέρον σας για τα παραμύθια τους μύθους και τις ιστορίες.

ΠΗΓΕΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

Το εργαστήρι στηρίζεται στη δική μου πολύχρονη έρευνα αλλά και στην αγάπη μου στην έρευνα πηγών ώστε να ανακαλύπτω νέες ιστορίες, αλλά και να τις βάζω σε μια σειρά για να τις χρησιμοποιώ.

Μέσα από την ενασχόλησή μου αυτή θα σας προτείνω όλα όσα με βοήθησαν εμένα, θα μοιραστώ τις σημειώσεις μου και θα σας βοηθήσω να:

  • να μάθουμε να ψάχνουμε τις πηγές 
  • να τις αξιολογούμε / επιλέγουμε
  • να τις αξιοποιούμε στις αφηγήσεις μας (μετάφραση/ απόδοση / επεξεργασία  )
  • να φτιάχνουμε το αρχείο του αφηγητή
  • να δημιουργήσουμε το ρεπερτόριό μας
Το εργαστήρι είναι αρκετά θεωρητικό για αυτό το λόγο επέλεξα να συμπεριλάβω βίντεο / ποντκαστ και εκπομπές αφήγησης ως "πηγές". Θα σας γνωρίσω τις φυλές των αφηγητών και διάφορα είδη προφορικής αφήγησης ανα τη γη και θα έχω την τιμή να έχω και κάποιους καλεσμένους ζωντανά ή σε βίντεο.


ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ON LINE μέσω zoom
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ περίπου 2 ώρες
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: Καθε δεύτερη Δευτέρα του μήνα 
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ως το Δεκέμβρη με προοπτική για όσους θέλουν να συνεχίσουν ως τον Απρίλιο του 2023.

Πληροφορίες & κόστος: Μαρία Παπανικολάου 
m.papanikolaou@yahoo.gr
ή στο inbox -messenger στο Facebook