Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ PC!!!

Αγαπημένοι φίλοι της αφήγησης και των παραμυθιών καλή χρονιά!
Σας στέλνω τις ευχές μου με αυτή την πανέμορφη φωτογραφία. Ο αφηγητής 

δεν ξεχωρίζει από τον κύκλο. Είναι κομμάτι του και παίρνει δύναμη από αυτόν! Φέτος λοιπόν ας ζητήσουμε δύναμη από τον κύκλο!
Οι δαιμόνιοι καλικάντζαροι οι βρωμοτρισκατάρατοι και ζαχαροαχνοκολασμένοι και μελοσταχτοβρεγμένοι ανακάτεψαν τις στάχτες στο τζάκι μου και έριξαν κάρβουνα στον υπολογιστή μου! 
Ανακάτεψαν τα αρχεία μου, έφαγαν τα μισά μου μελομακάρονα και χόρεψαν σαν τρελοί πάνω στους κουραμπιέδες μου! 
Κατέστρεψαν την μνήμη μου και με άφησαν με κουτσουρεμένη τεχνολογία μέσα στις γιορτές!!!
ΤΈΡΑΤΑ!!! Τα φώτα ευτυχώς ήρθε ο Παππάς και τους έδιωξε αλλά ώσπου να μαζέψω το μαύρο χαμό, πέρασαν μερικές μέρες!
Τώρα εγώ έχω επιτέλους υπολογιστή και αυτοί οι μαυρομούρηδες ξεκινάνε να ματαπελεκάνε  το δέντρο της γης!!! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝΕ!!!

Και αφού τα είπα όλα όπως ακριβώς έγιναν και μου έφυγε ο πόνος σας ξαναεύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ!

Επιστρέφω δριμύτερη με νέα, συνεντεύξεις και πολλά περισσότερα για την αφήγηση και το παραμύθι!

Σας φιλώ όλους και σας εύχομαι ΚΑΛΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟ 2013!

Μαρία Παπανικολάου
πρώην καλικανταρόπληκτη! και που και που παραμυθού!