Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

JAN BLAKE KAI ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ...ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Σήμερα είναι Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012, ο καιρός είναι για βόλτες με ποδήλατα! Ευσεβείς πόθοι, ωστόσο δεν είναι κακό να επιθυμείς και να ονειρευεσαι.

Θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας. Εχθές το βράδυ, όταν όλοι κοιμούνταν στον σπίτι έκανα την καθημερινή μου έρευνα στο internet για να ακούσω παραμυθάδες, να ψάξω παραμύθια, να ενημερωθώ. Όταν τα βλέφαρά μου δεν με κρατούσαν πια και ευχαριστημένη που είχα βρει μια ιστορία ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΑ (όχι δε θα σας πω πια είναι, θα σας την αφηγηθώ κάποτε ωστόσο), αποφάσισα να πάω να κοιμηθώ ΚΑΙ έπαθα αυτό που παθαίνω πάντα!!!
Ήθελα άλλη μια ιστορία να με καληνυχτίσει. Μια τελευταία...
Ευτυχώς που υπάρχει και το you tube και ευτυχώς θέε μου δεν είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε τις ιστορίες μας αλλά να τις ακούμε από στόματα αφηγητών και παραμυθάδων, όπως και γινόταν άλλωστε πάντα και όπως κατά τη γνώμη μου είναι το σωστό.
Ποιον όμως να ακούσω; Ποιόν να διαλέξω να με καληνυχτίσει; Ποιος θα μου πει μια ιστορία για καληνύχτα; Στο μυαλό μου ήρθε αυθόρμητα η Jan Blake, αγαπημένη, δυναμική, γεμάτη ενέγρεια, με τη ζεστή και μεστή φωνή της, με την μπάσα χροιά της. Η τέλεια καληνύχτα!
Την είχα δει στην Αγγλία να αφηγείται, είχε έρθει και στην Ελλάδα. Ιστορίες γεμάτη, μια παραμυθού που ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ.

Η φωνή της είχε μείνει στα αυτία μου και σήμερα το πρωί και ξαναέβαλα να την δω στο you tube!
Καληνυχτα και καλημέρα με την Jan Blake.
και ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ! Την μοιράζομαι μαζί σας!

http://www.youtube.com/watch?v=lyLINqiobnw&feature=related